Опис ролей


Розглядаються питання статистики, захворювань, пов’язаних з впливом шахти, історія Інгульської шахти, екологічні питання
Збір інформації (виконують всі учні)

Питання для збору інформації серед мешканців сіл:

1. Скільки років ви проживаєте на території Первозванівської С/Р?
2. Як впливає шахта на Ваше здоров’я?
3. Чи працюєте ви на шахті?
4. Чи необхідно надати нашій території особливий статус?
Розподіл груп визначення ролі
Придумайте назву своїм групам (лікарі-досліджують 2,4 питання, статисти - 1, 4; екологи – 3,4)

Обов’язки:

Аналітики-   будують таблиці, діаграми, шукають центральні тенденції;


Історики-   журналісти (стаття де розкриваються історичні відомості, актуальність та зміст теми) вимоги до статті додаються на блозі http://navchalnuyproekt9klas.blogspot.com/


Дизайнери    (оформлення блогу, фоторедактор)


Оратори    (доповідають, звітують, створюють постери, брошури, презентації)



Розглянути питання:

- Що таке проект, веб-квест.
- Навчитися шукати інформацію, листуватися електронною поштою, створювати буклети, брошури, презентації на різних серверах, блоги, форми, таблиці та діаграми;
- Знаходити центральні тенденції.
5. Узагальнити, проаналізувати, оцінити результати діяльності
6. Презентувати роботу над проектом
7. Оформити портфоліо

План вивчення теми

1. Усвідомлення теми і мети.
2. Опрацювання теоретичного матеріалу:
- Елементи статистики, вибірка, статистичні дані, діаграми, гістограми, полігон, таблиці, центральні тенденції.
- Промисловість Кіровоградської області.
- Промисловість Кіровоградського району.
- Добування урану.
- Екологічне становище населених пунктів Первозванівської сільської ради.
- Лист-клопотання, наукова стаття
- Веб-квест, електроне листування, створення блогу, презентацій, буклетів.
3. Застосування теоретичних знань на практиці.
4. Аналіз та порівняння результатів отриманих власним опитуванням та даними отриманих
установами.
Узагальнення результатів під час оформлення порт фоліо та презентації


Немає коментарів:

Дописати коментар