Результат веб-квесту

Навчальний проект має соціальну  значимість. До проекту було залучено учнів школи, працівників громадських організацій, Інгульської уранової шахти, медичний персонал сільської амбулаторії, жителів сіл Первозванівської сільської ради. Робота над проектом активізувала пошуково-дослідницьку діяльність учнів та викликала пізнавальний інтерес, що допомогло організувати навчально-інноваційну діяльність на високому рівні.
Матеріали оформлені під час реалізації проекту дозволяють оцінити діяльність учасників, зміст та масштабність проекту. Створенні учнями буклети, презентації, діаграми, програми, щодо надання особливого статусу, можуть допомогти не лише наступним класам вивчати навчальний матеріал, а й зацікавлять громаду, органи місцевого самоврядування для передвиборчих перегонів.

Знаходження уранової шахти на території села підкреслило актуальність запропонованого проекту. Важливим стало розуміння учнями, що своєчасне вирішення екологічних проблем є необхідною складовою покращення рівня життя населення та допомогло мотивувати вивчення теми статистики та промисловості з алгебри та географії відповідно. Такий вид діяльності для школи став новим і цікавим, привернув увагу адміністрації, батьків, учнів, громадськість. Мав системний характер. Отримані напрацювання оформлено і передано заступнику з навчально-виховної роботи та у музей школи, як доказ реалізації методу проекту з елементами веб-квесту.
Результатом роботи  стали:
Блог проекту
Учнівський блог «екологи»
Учнівський блог «лікарі»
Учнівський блог «статисти»
Буклет вчителя про проект
Буклет групи «екологи»
Буклет групи «лікарі»
Буклет групи «статисти»
Стаття  групи «екологи»
Стаття групи «лікарі»
Стаття групи «статисти»
Презентація учнів, щодо надання статусу «особливої зони»

Немає коментарів:

Дописати коментар